توجه : بیننده محترم این یک سایت تبلیغاتی عمومی و مربوط به فروشندگان مختلف است و در هر کالا یا صفحه ای از سایت اگر کوچکترین مشکل یا تخلفی مشاهده نمودید لطفاً مراتب را از طریق لینک « گزارش تخلف » اطلاع دهید تا در اسرع وقت پیگیری و با فرد متخلف برخورد شود و کالا و توضیحات وی نیز حذف شود و در صورت نیاز مشخصات فرد متخلف به مراجع قانونی ذیصلاح اعلام شود.
از همکاری شما در جهت سالم سازی فضای کسب و کار اینترنتی صمیمانه متشکریم


کتاب همه چیز درباره ی شاخص های بازار

كد كالا: 9108
قیمت: 10,000 تومان

نوشته:مایکل سینسر،ناشر:چالش،ترجمه:محمد رضا حسینی-پوپک گلابیان؛ استراتژی های زمان بندی شاخص ها جهت ت

امتياز اين محصول
0 امتياز

کتاب همه چیز درباره ی شاخص های بازار
نوشته : مایکل سینسر
ناشر :چالش
ترجمه : محمد رضا حسینی- پوپک گلابیان
شابک :  978-964-2522-55-2
تعداد صفحات :  236
شمارگان چاپ : 1500
نوبت چاپ : اول - اسفند 91
لیتوگرافی : فرشسوه
قیمت پشت جلد : 10000 تومان
درباره کتاب :
کتاب \\\" همه چیز درباره ی شاخص های بازار \\\" شامل مطالب زیر می باشد :
هر آنچه که برای استفاده از شاخص های بازار لازم است تا موجب افزایش سود گردد
استراتژی های زمان بندی شاخص ها که زمان خرید و فروش و حفظ سهام را آشکار می نماید
هم چنین مشخص می کند که کدام شاخص ها خوب عمل می کنند و چرا
نیمی از این کتاب کم نظیر به خواننده کمک می کند تا از شاخص ها استفاده نمایند ، نیمه ی دیگر آن برداشت ذهنی معامله گران حرفه ای را نشان می دهد . در پایان هر بخش از این کتاب شرح حالی به همراه خالق آن ذکر می شود. کتاب حاضر دارای 4 بخش و دوازده فصل است که بخش اول به مشهورترین شاخص های بازار به منظور بررسی محیط هر بازار سهام اشاره دارد . بخش دوم به پیش بینی مسیر و جهت بازار توسط معامله گران می پردازد . در بخش سوم مفهوم ، اصولو مبانی حجم فروش معرفی می شود. بخش چهارم به جمع بندی و نتیجه گیری نهایی می پردازد.
فهرست مطالب :
آغاز
هر شاخص راوی یک داستان است
بخش اول - معروف ترین شاخص های بازار
فصل ا : روان شناسی معکوس
فصل 2 : از طریق اعداد ( By The Numbers )
فصل 3 : بیایید فنی باشیم
فصل 4 : خارج از جعبه
بخش دوم – چطور معامله گران جهت بازار را پیش بینی می کنند
فصل 5 : فرد مخالف
فصل 6 : لیندا راچکی ، تکنیسین
فصل 7 : برت استین برگر ؛ روانشناس تجاری
و الکساندر الدر ؛ روان پزشک، ابداع کننده شاخص قدرت
بخش سوم – یادگیری حجم
فصل 8 : قیمت و حجم
فصل 9 : معاملات فرکانس بالا
فصل 10 : حجم مؤثر
بخش چهارم – یک گام فراتر
فصل 11 : مصلحت اندیشی به موقع
فصل 12 : از کجا کمک بگیریم

برچسب محصول